måndag 7 december 2015

Sköldkörtelhormonerna.

Läkaren som utförde laproskopin pratade med mig om mina värden på sköldkörtelhormonerna. Hon ansåg att jag låg för högt för att ens kunna bli gravid, men när jag pratade med min gynekolog förra veckan så ansåg hon att det var fullt möjligt att bli gravid med de värdet. Själv vet jag ju inte, vilket gör att jag tvingas lita på någon av dem.. men vem? Jag kan ju inte skriva ut Levaxin till mig själv, så antingen får jag gå till någon annan som kan skriva ut det (för min gyn vägrade) eller så får jag helt enkelt lita på att jag kan bli gravid ändå som gyn säger.. Jag vill bara bli gravid så denna hemska kamp kan vara över snart!! :(

1 kommentar:

  1. Låter nästan som mina olika läkare. Säger helt olika saker. Samt att jag vet inte hur många läkare jag blivit bollad till och avrje gång får jag vänta ytterligare tre månader. Nu den senaste läkaren jag ska träffa (en neurolog p.g.a. min sjukdom) hade glömt sätta upp mig på väntlistan vilket innebär att jag får vänta på att få en tid. Men alltså dina läkare måste ju kunna ge dig svar, är ju ganska avgörande faktorer det där...

    SvaraRadera